Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: jeep grand cherokee 4,7 forurener alt for meget

jeep grand cherokee 4,7 forurener alt for meget 6 år 2 måneder siden #4030

• dennisgj
  • dennisgj's profilbillede
Har en jeep grand cherokee 4,7 l v8 fra 2000 der forurener 5,4% i tomgang og over 10 i forhøjet tomgang. 
Har prøvet at sætte min autocom tester på men kan ikke oprette forbindelse til den.
Mn der er ingen motorfejl.
Alle katalysatorne er skifter.

Har i nogen ideer til hvad det kan være?:/ 
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

jeep grand cherokee 4,7 forurener alt for meget 6 år 1 måned siden #2980

• fromms_de
  • fromms_de's profilbillede
Hej dennisgj,
På en Wj skal det normalt virke via OBD 2 at læse fejl ud.
Men normalt skal man også kunne gøre det på den enkelt mod med nøgle metod lige som på de gamle Cherokee´s.

Altså du skal sette bil nøgle ind i tændingslos, drerje den 3 gange til on off on off on uden at starte bilen ! Starter må ikke køre! På den tredje gang lad den stå på on position og så skal der komme fejl code der hvor normalt bilens kørte km stå. Altså der kommer hvis der fejl fx P 0357 eller hvad der nu ha et fejl. Efter den er ferdig med at vise stå der done og derefter gå den tilbage til km visning igen.

Du forstå ikke hvad jeg mener ...ok ingen problem jeg har da en lille video film..ok, det er vores gamel Cherokee xj men det skulle være det samme. link til video er her: http://www.myvideo.de/watch/8040771

how, har lige fundet en video fra en WJ hvor det også bliver vist.
Ser her: [youtube]LV4-3o1lsN0[/youtube]

Har du ellers kontroleret om der et defelt vacuum slange eler lignende + testprocedure er rigtig lavet med lambda værdi og alt?
hilsen Mario
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.098 sekunder